Collection online
Cu siguranță te-ai întrebat de multe ori ce canal de comunicare ar trebui să utilizezi în interacțiunea cu consumatorii cu restanță la plată astfel încât să ai succes, să obții o rata de contact bună și de asemenea, cât mai multe plăți.
Care sunt canalele de comunicare ce îți vor garanta succesul în colectare?
În urma mai multor analize efectuate de diverse companii de specialitate, s-a constatat că nu există un singur canal de comunicare care să îți garanteze succesul , însă utilizand mai multe canale de comunicare simultan șansele să avem succes cresc semnificativ.
Din acest motiv, recomandarea este să combini SMS/ Email/ Apel pentru a întări mesajul și a identifica care este canalul de comunicare preferat de către consumatorul cu restanțe la plată.
SMS-urile au o rata de deschidere foarte mare, de peste 90%, iar cele mai multe sunt deschise la cateva secunde de la primire
SMS-ul este disponibil pe orice telefon mobil, indiferent de tehnologie, aplicatii folosite sau conexiune la interne
60% dintre consumatori au o atitudine pozitivă față de companiile care oferă informații în format scris.
De ce sa combini SMS si email?
Oamenii preferă sa fie informați in moduri diferite. Sa te limitezi la un singur canal de comunicare inseamna ca pierzi consumatori care nu utilizează acel canal
Fiecare canal de comunicare iti permite sa trimiti informatia în mod diferit. Daca intr-un email poti include informatie detaliata un SMS trebuie sa fie scurt si la obiect.
Este nevoie sa repeti acelasi mesaj pentru a fi inteles si a ramane in mintea consumatorului. Studiile au aratat de-a lungul timpului ca o promovare eficienta implica transmiterea aceluiasi mesaj de mai multe ori
74% dintre Baby Boomers consideră că e-mailul este cel mai personal canal pentru a primi comunicări de la companii, urmat de 72% din Gen X, 64% din Millennials și 60% din Gen Z
99% dintre utilizatorii de e-mail își verifică mesajele primite în fiecare zi
Sunt multe situatii in care email-ul este verificat de 20 de ori pe zi.58% dintre persoane își verifică e-mailul la prima oră dimineața.
Prin e-mail, ne putem personaliza mesajele, putem transmite emotie si incredere.
Alege să combini canalele de comunicare pentru a avea rezultate mai bune!